Kızlar merhaba 23 mm yumurta ile ayın 12 nde çatlatma iğnesi oldum takvimime göre 2 gün gecikti adetim iğnenin üstünden 16 gün geçti bir hafta önce adet olacakmışım gibi ağrım oldu sadece. Başka belirtim yok normal mi bu.iğne sonrası Adet gecikmeSi yaşayan oldumu yada benim gibi İğne olup adeti olmayan varmı daha.