Ceyda000 Merhabalar ben 22 haftalık düşük yaptım 44 gün önce af edersiniz kanamam çok çok az geliyordu 5-6 gün önce bi gün kesildi sonra normal adet oldum sanırım benim gibi yaşayan var mı ya da sizin ki ne zaman kesildi
Mihre Ceyda000 Düşük yaptım derken kürtaj mı oldunuz? 20 haftalık bebek düşük yapacak kadar küçük değil çünkü.İlk kez böyle bir şey duydum,şaşkınım.
Bahriye06 Ceyda000 çok geçmiş olsun canım 20 haftalık kalbi durmuştur sonra sında doğum olmuştur galiba değilmi düşük için büyük hafta ve nasıl oldu sizi üzmeyecekse anlatır mısınız
bebegim_28 Ceyda000 erken doğum yaptınız sanrım bebek büyük oluncada kürtaj yapılıyor mu bende 2 defa kürtaj oldum ama benimkiler küçüktü
Mimarhanim Ceyda000 canım seninki erken doğum, düşük değil. Bende 20+5 te yaşadım rahim ağzı yetmezliğinden dolayı. Benim normal doğum oldu, kürtaj değil. Yaklaşık 20 gün falan kanamam sürdü sonları lekelenme şeklindeydi. Aradan 14-15 gün sonra adet oldum.
Ceyda000 Bahriye06 teşekkür ederim canım hayır bebekte hiç bi sıkıntı yoktu aniden kanamayla hastaneye gittim ve rahim ağzın tam açık şuanda dedi doktor maalesef engel olamayacağımız bi konumda dedi iki saat sonra zaten normal bi Doğum yapar gibi suyum geldi ve bebeği almak zorunda kaldılar maalesef
Ceyda000 bebegim_28 kürtaja aldı doktor canım baya bekledi ama benim kanamam çok arttı onun için herhalde..anestezi verdiler bende sonradan öğrendim kürtaj olduğunu
Angelada Ceyda000 geçmiş olsun. rahim ağzı yetmezliği daha önce anlaşılmıyor mu ? burada biri dhaa var oda öyle olmuş. bi sonraki hamilelikte bişey yapmış doktorlar şuan sağlıklı gebeliği var Allah bidaha yasatmasin
Ceyda000 Angelada Angelada sağolun ilk gebelikte anlaşılması çok zormuş rahim ağzı normalken aniden açılma başlıyor çünkü ama sonraki gebeliklerde rahim ağzına dikiş atılıyormuş
Mimarhanim Angelada alttan muayene ile rahim ağzı uzunlugunu ölçüyorlar canım. Farkeden doktorda oluyor farketmeyen de. Ama bu durum icin ekstra ölçüm yapmayan yüzlerce doktor var.
Mimarhanim Ceyda000 sağol canım. Rabb’im bir daha yaşatmasın. Önlem olarak serklaj (rahim ağzına dikiş) yapılıyor. Bir sonraki gebeliginde yaptır muhakkak. Bende şuan 17 haftalık hamileyim. 15+3 te serklaj oldum ama yine rahim hafif açılmaya başlamıştı. Benimde ilkinde farkedilmedi. Ama bu sefer elimden geleni yapmaya çalışıyorum sağlıkla vakti gelinde kucağımıza alırız inşallah. Seninde tez vakitte kucağını doldursun Allah’ım. Çok geçmiş olsun canım.
bebegim_28 Ceyda000 anladım canım bebek gelmediyse doktor da öyle almış demekki sana şefaatçi olsun inşallah canım rabbim yerine sağlıklı hayırlı olanını versin inşallah
Deletedmom281 Ceyda000 🥀20 hafta ve üzeri düşük diye geçmiyor ölü doğum diye geçiyor. 50. Gün kesildi ama bunun içinde rwgli de oldum.
freuze Ceyda000 Başın sağolsun cnm. Ben de 2 yıl önce 22 haftalık bebeğimi rahim ağzı yetmezliğinden kaybettim. 20 gün civarı sürmüştü kanamam. Bir ay sonra da regl olmuştum. Herkesin aynı olmayabilir ama.