Bu gün pamuk oğlum la 3. Günüm 🙏🏻 İlk oğlum normal doğmuştu bu oğlum sezeryan ile geldi birazda benim isteğimle ☺️ Canlar hastane çantası ile ilgili size şunu söylemeliyim 0-3 ay çok alma aman kalır giyemez lafını unutun bol bol çıtçıtlı zıbın koyun ben 6 tane koydum ancak yetti bebeğe bol bol ikili takım koyun tulum değil ben üç tane hastane çıkışı bir takım koymuştum yetmedi alt değiştirme minderini ağız mendilini unutmayın haaaa birde çorap küçücük çoraplardan almıştım çok gülmüştü herkes oyuncak bebek mi doğuracaksın diye maşallah teyzeleri 4 kilo 🧿doğdu 0-3 ay yetiyor tam oluyor yanlız şapka alın küçüklü büyüklü o bazen dar geliyor hepsi değişik boyutu ☺️ Sorularınız varsa seve seve cevaplarım 😘darısı size inşallah