Moky Sevgili anneler Cumartesi pazar olduğu için ve kontrollerimi devlet hastanesinde olduğum için doktoruma danışamadım. 8 saatlik otobüs yolculuğu sizce sakıncalı olur mu (Korkuyorum ama bı şey olmaz rahatlığı da var) 🤔🤔