Rkntyfn Kizlar sabah 9 bucukta nisanim geldi bu saaate kadar hic agrim olmadi sancim yok ama akıntim oluyor hala .ilk dogumum tecrubem yok 40.haftama girdim bu durumu yasayan var mi dogum ne zmn olur hala sancim yok
akovalardan Rkntyfn bence bir doktora görünün acilen .açılmaniz falan vardır belki dikkat edin sağlıkla gelsin bebeğiniz 🤲🌺
Arinna Rkntyfn Nişanınız geldiyse doktora gidin hemen canım doğum başlamıştır. İlla hissedilen bir sancı olmasına gerek yok
akovalardan Rkntyfn Dualarım sizinle Sağlıklı bir doğum nasip etsin Rabbim korkmayın geçecek hayırlısı ile bu da süreç canım🤲🤲🌺
Mihre Rkntyfn Bol bol merdiven inip çıkın,yürüyüş yapın duşta ılık suda otun.Faydası olacaktır.Hayırlı olsun şimdiden🌸
addie487 Genelde nişandan geldikten sonra 48 saat içinde doğum başlıyormuş. Allah kolay bir doğum nasip etsin inşallah 🙏🏻
Aybukeb Rkntyfn benim dinlediğim tüm doktorlar nişan geldiği gibi gelmeniz gerek yok sancı ve bebek hareketlerini takip edin diyorlar çünkü nişandan bir hafta sonraya kadar da doğum olabiliyor diyor ama yine de haftanız büyük doktorunuza muhakkak danışın öyle hareket edin
Arinna Aloneanqel Herkesin gelmiyor canım. Benim gelmeden oldu doğumum. Doğum yaklaştığında veya başladığında gelebiliyor
Tugce_61 Rkntyfn benim nişanım geçen hafta. Geldi bugün 38 haftalığız doktora da söyledim hatta nişan geldi diye ama doktor nişan tek başına bişey ifade etmez dedi Altan muayene etti rahim kapalı açılma yok ama doğumun yaklaştığını söyledi