aktkr Selam kızlar, dün doktora gittik kan verdik ve ense kalınlığına bakıldı. 1.4 yazıyodu ense kalınlığı normal mi? Kan sonucu 10 gün sonra çıkıyormuş da bi onu görebildim.
aktkr Meriwa ay teşekkür ederim internette baktım bulamadım kaça kadar normal olduğunu da. Içim huzursuzdu
aktkr akovalardan bilmiyorum ki 10 gün sonra çıkıyor dediler. Belki özel hastane olduğu için dışarda yapılıyorsa incelenmesi
akovalardan aktkr bende özel de tedavi oluyorum ondan sordum canım.hayirlisi belki pandemi süreci falan da etki ediyordur ben ikili tarama yaptığımda korona falan yoktu etrafta
firdevs aktkr 2.gebeliğim 2 yaşında oğlum ama hiç hatırlamıyorum ya canım kan verdikten sonra ense kalınlığı için tekrar ultrasona giriyormuyduk sanki o günleri hiç yaşamamışım gibi 🙈🙈
aktkr firdevs ense kalınlığı ayrı ölçülüyor doktor tarafından ultrasonda. Bide kan veriyosunuz bide onun sonucu cikiyo buna ikili tarama deniliyo ☺️