gulsahinn93 Kızlar 16. Haftamdan beri çok şiddetli baş ağrısı yaşıyorum ilaçta içmek istemiyorum evde kendi yöntemlerimle nasıl geçirebilirim 🥴 ızdırap gibi uykularımdan uyandıran bi ağrı var yaşayan oldumu bas ağrısı 😫
irva gulsahinn93 15.haftada başladı 2 3 gün önce yoktu dünden beri yine vurdu ara ara.Burnum da tıkalı hepten sinir edici.Şuan 16+6 haftalığım yşıyorum baş ağrısını bende.
maggie gulsahinn93 benim ara ara oluyor geçen hafta 2 gün hiç geçmeyen baş ağrısı çektim. Ben de ilaç almadım ılık bir duş aldım sonra alnıma şakaklarıma vicks sürüp ovaladım sonra da başımı tülbentle sıktım. Migrenin falan mı var?
Mhtpctn gulsahinn93 bende 17 haftadayım 16 haftada benımde oldu uykudan uyandıgımda genelde ama minoset ıctım parol ve mınosetı doktorlar verıyor sonra basımı tulbentle sıktım oyle böyle gecıyor burun tıkanıklıgı zaten ılk aylardan berı devam
gulsahinn93 maggie hayır yok migrenim aslında bende soğuk su uyguladım biraz ayaklarıma felan soguk su döktüm gecici maalesef 😞
irva gulsahinn93 Bende çektim o ağrı tansiyonumu da ayarsızlaştırdı ilk zaman.İlaç almadım bende inatlaştım.Buz koydum tülbentle sardım.Bir de buradaki diğer kızlar nurse harvey’s head stick önermişti onu da alıp kullanıyorum idare ediyoruz işte.