eslmhsyn12 Dün gece ve bugün toplam 2 defa iç çamaşırım ıslandı bi anda birşey aktı anlamadım ve şuan belim ağrıyor 22+2 haftalık hamileyim bilgisi olan var mı yardımcı olur musunuz?
K-11 eslmhsyn12 muhtemelen akintidan olur benimde oyle olmustu bel agrisi icinde magnezyum kullaniyorum isterseniz doktorunuz arayin
Miray5 eslmhsyn12 bende idrarımı yaptıktan bir süre sonra oluyor. Bende anlamadım sebebini sorucaö bakalım doktoruma
HacerK Haftamda çamaşırımda bir ıslaklık farkedip doktoruma sormuştum hemen. Bu haftalarda normal olduğunu ama yine de takipte kalmamızı söyledi. Muhtemelen ciddi bir şey değildir ama doktorunuz bilsin.