Atlasnanesi Kullanan varmı arkadaşlar diyetim güzel.sonuclar vermeye başladı ama ya dr ınsilün başlarsa diye endişeliym bunun bebege bir zararı olur mu
akovalardan Atlasnanesi benim arada bir öğünlerde yüksek çıkınca sekerim başlattı doktroum insülini.Sonucta verilen insulin bebeğe ve anneye birşey olmasın diye veriliyor.Vucuttaki şeker miktarini dengeliyor.dikkat edin sırf insulin kullanmayayım diye de hiç yememezlik yapmayın sonuçta bebeğiniz için herşey
gamzosgamzos Tabiki olmaz canım ben 5.ayimdan doguma 1 gun kalaya kadar kullandım diyetle duzelmedi hemde gunde 4 kere kullaniyordum
Atlasnanesi Evet korkumdan herşeyden kısıyorum psikolojim iyice alt üst oldu bu gebelik şekerinin bebege etkileri üzerine de baya acımasız yorumlar okuyunca kaçamak bile yapmadım diyette