37+3 günlük hamileyim ve üst karnımda ağrı gibi başladı mide bölgesi civarinda. Sonra sirtima doğru vurmaya başladı halsizlik var ve gecmiyor hafifleyip çoğalıyor sirtimda yoğun hissetmeye başlıyorum bi ter basiyor bi üşüme geliyor acaba bu sancıların başlaması mi ???