Selam sevgili anneler. Benim sorum da doğum başlangıcında evde hastanede neler yaşadınız? Herkesin doğum süreci farklı oluyor. Bazılarımızın sancısı olmazken bazılarımız sancı ile açılma bekliyoruz. Sizler neler yaşadınız? Doğumun başladığını nasıl anladınız? Bilgilendirme postu gibi olsun istedim. Biz doğumu bekleyen hamileler için de fikir olur 😊