Mineberna Sizde de oluyor mu 32.haftadayım iç çamaşırı sürekli ıslanıyor bebeğin suyu olmasından korkuyorum yarın kontrolüm var soracağım ama korkuyorum yaşayan varmı bu durumu
inancin_annesi Mineberna bende basından beri var o canım doktor suyumun her seferinde ıyı oldugunu söyluyor 33+2 oldum sukur
30ekim19 Mineberna bende 35 haftalığım çamaşırımda ıslaklık geçmediği için iki önce doktora gittim hiçbişi yok dedi normal akıntıymış 🤷🏻♀️bende anlamadım su olsa birden gelir diyor e ya sızıntıysa bilemiyorum bende😞