Demetaykut vermişlerdi aslında 2 gün yattım canım açılmam ilerlemedi doktor boşa sancı çekiyorsun açılma yapmıyor ağrı kesici yapyım eve git biraz güç topla istersen dedi kabul ettim. Evde kullanmam için de bi ağrı kesici verdi salı gününe kadar salı gününe yine randevu verdi. İlaçlar biraz ağrımı kesti bu güne kadar ama bu gün sancılarım kuvvetli 😔 salı gününe açılmazsa sezeryana alacaklar artık çünkü dayanamıyorum 😔