Tubaklnc 16+2 hamileyim 2 gündür çamaşırımda ıslaklık hissediyorum herhangi bir koku ve renk içermiyor aynı ıslak mendil gibi ıslaklık mevcut acaba şüphelenmeli miyim aynı şeyi yaşayan var mı ?
Meriwa Tubaklnc gittikçe artıyor canm renkli ve kokulu olursa dikkat et onun dışında 33 deyim günde 5-6 defa iç çamaşırı değiştiriyorum
neslihnsahin Tubaklnc 15.haftada bana da oldu suyum mu geldi diye endişelendim doktora gittim enfeksiyon çıktı fitil kullandım geçti.
Meriwa Tubaklnc gene doktoruna gidince sor ama normal cnm ihmal etme sen bize de kulak asma nolur nolmaz kendini garantiye al
Hashasim2020 Benim de çok ıslatıyor çamaşırım mantar çıktı fitil kullanıyorum ama şimdilik gelişme yok inşallah geçer