seymoska Merhabalar herkese.Lucrin 3M 11.25 depot vurlduktan 10 gün sonra adet başlangıcı gibi ara ara kanama olması normal midir? Teşekkür ederim,
Sheyda seymoska tup bebek tedavımde kullandım ben kullanrken kanamam olmadı bı dr danıssın ılac yan etkı yapmıs olabılır
seymoska Sheyda evet tüp bebek.Çikolata kistini baskılamak için transferden önce kullanıyor.Doktordan bir dönüş alamadık daha.
Sheyda seymoska herhangı bır doktora gıtsın cunkı bende bı sorunum olunca gıdıorm doktorum o anda hemen donus yapmazsa tup bebegını yaptıgı hastaneye gıtsın