Ben hep istedim ikiz olsun diye çok şükür duam kabul oldu bide bir kız bir erkek olursa tadından yenmez ama ikiside kız gibi hissediyorum 🙂 tabi en önemlisi sağlıkları… bende tek bebekle bile zor idare edenleri gördükçe korktum açıkcası nasıl bakıcam iki bebeğe diye…