Doğumlarımız yaklaştı. Hastaneden eve geldiğinizde ne yapmayı düşünüyorsunuz? Benim eşim işe gidip geliyor mecbur. Annem yanımda kalacak. Anne babaları ve kardeşlerimizi alalım eve sadece diye düşünüyorum. Ama onlara da bebeği verelim mi vermeyelim mi çok kararsızım. Ya da maske mi taksınlar alırken? Sonuçta biz görüşürken de hep uzak duruyoruz. Balkonda oturuyoruz. Kapalı ortamda kalabalık kalmıyoruz ve yaklaşmıyoruz birbirimize. Ama bebeği kucağa aldıklarında mesafe olmayacak. Bebeğe bulaşır anlamayız ondan da bana bulaşır hastanede kalıp bebeğimden ayrılmak zorunda kalırım diye çok korkuyorum. Sizin düşünceleriniz neler yeni doğum yapacak anneler?