Enguzelhediym Bu ikisini seçtim hastanede giymek için. Biri fotoğraf için diğeri spor rahat. Bir de pijama takımı alacağım . Yeterli midir ? Bunlar iyi olur mu sizce ?
Meriwa Enguzelhediym bence gayet güzel canm ben 1 pijama 1 gecelik aldım yeter yani ama pijama alırken dikkat et bol geniş rahat olması lazım sıkarsa zorlanırsın iyi günlerde kullan cnm
Deletedmom281 Enguzelhediym 🙌Suwen de daha güzelleri var hemde daha uyguna. Suwen e de bak istersen harika şeyler var ben tül iç giyim, ev giyim ordan alıyorum. Lohusalık içinde oradan almıştım ürünleri hem çok kaliteli hem de indirime girince gayet uygun oluyor
hlygksu Enguzelhediym bnde çok beğendim bnce beyaz kesinlikle olmalı çünkü doğum yapan anne günahlarından arınıyor bana hep bunu hatırlatıyor 😊
Enguzelhediym Fayenur evet çok zarif ama bir tane daha almam lazım o yüzden gri olanı da düşündüm daha uygun fiyatı falan diye
Enguzelhediym Deletedmom281 suwen den çok memnun olanda var çok şikayetçi olan da bir türlü anlamadım ben o markayı :) yaşadığım şehir de var gidebilsem canlı bakar alirdim
Deletedmom281 Enguzelhediym 💁🏻♀️Ben bunları almıştım lohusalık için pempe takım dışında ikisini havalar ısınsan kadar kullandım ve hepsini 320 TL ye almıştım indirimden. Çok da memnunun Suwen ürünlerinden. Tavsiye ederim. 💥 [url=https://hizliresim.com/JVy1lW][img]https://i.hizliresim.com/JVy1lW.jpg[/img][/url]
Enguzelhediym Deletedmom281 çok güzel görünüyor canım 😍 ama ben sitesine baktım pek çeşit yok 🙄 mağazasından mı aldın sen
Deletedmom281 Enguzelhediym 🌱Teşekkürler . 🌺 Mağazadan almıştım. İndirimleri takip edin ben hep indirimden alıyorum oradan.
sevara Kiş aylarında doğum yapacam inş Aralık’ta. Nasıl pijama sabahlık almaya karar veremiyorum. Kalın almalımıyım yoksa normal mı?