iremkara Kızlar dünden berli çok az hareket ediyo sabah 2 veya 3 defa tekme attı sizce hastaneye gidimmi
Yenianneadayi2208 iremkara ufakta olsa hareket ediyorsa korkma canım.Hareketlerini takip et.süt iç çikolata ye ve sol tarafına yat.Ama için rahat etmiyorsa doktoruna ara , en kötü git bir görün.
Prensveprensesinannesi iremkara ben doktora sormuştum o zamanlarda 10 defa hareket ediyorsa sıkıntı yok suyum fazla olduğu için ben de takip ediyorum hareketlerini
iremkara Yenianneadayi2208 dün değil evvelki gün eşimle baya tartıştık dünde hareket az edip bugünde az olunca korktum
iremkara Prensveprensesinannesi çikolata yedim yumurta yedim şimdi bir defa iyi bir tekme yedim şimdi
Aybarsnannesi Canım normal bende 36haftalığım eskisi gibi değil tekmesi atıyo ama sırtını dönmüş diğer tarafa atıyo 😂
iremkara Aybarsnannesi arada toplanması oluyor ama sertleşiyor insan ister istemez korkuyor ne bilim 😏