Beyza26 Meralvedatazer evet bende çok oluyor bebeğin başı aşağıda olduğu için hatta çok ağırlık hissediyorum
Meralvedatazer Beyza26 hayırlısıyla doğuraydık biran önce kendimi panda gibi hissediyorum ordan oraya yuvarlanıyorum 🤣
Beyza26 Meralvedatazer ayağa evet bende öyleyim gerçekten havalarda sıcak oldu bana ekstra sıcak ölüyorum resmen bekliyoruz bakalım sağlıkla alalım bebişleri kucağımıza