Aaaasli Sezeryandan sonda koldan damar açıp serum gibi takıyorlar. Ağrıyı kesiyor. Düğmesi var, kendiniz ağrı hissetmeye başladığınız zaman basıyorsunuz düğmeye ağrıyı azaltıyor. Yanı ağrı çok hissedilmiyor hastane sürecinde. Bir nevi hemşireleri rahat bırakıyorsun işte. Hemşire hanım agrım çok var iğne yapın , ağrı kesici verin demiyorsunuz. Kendi işinizi kendiniz goruyorsunuz. 😂 2 gün hastaneden çıkana kadar takılı kalıyor.