Kızlar 2 gündür göğüslerimden süt geliyor daha 26. Haftadayım. Benim gibi olan var mı? İlk gebeliğimde 30 lu haftalarda gelmişti şimdi çok erken değil mi? Benim farkettiğim dün tabi belki daha önce de gelmiştir. Erken doğum belirtisi falan diyorlar ne derece doğrudur?