17 günlük olduk bugün ilk gebeliğim bebeğimin suyu az olduğu için 37 haftada sezeryanla aldılar kızlar göğüs ucum hiç yoktu ne yaptım neler denedimse çıkmadı bebeğim de tutmadı hastanede yattı iki gün ve biberona alıştırmışlar sürekli sütümü sağdım verdim taki düne kadar sütüm azaldı aptamil başladım 60 sisi veriyorum kusuyor hemde burundan fışkırarak yaşayan varmı normal mi ? Birde ben kaç saatte bir vermem lazım mamayı lütfen beni bilgilendirin kızlar sürekli oğlumu aç zannediyorum ağlamıyorda ağlasa aç diycem ama uyuyor sürekli şimdi hem sütümü hem mamayı veriyorum zararı olurmu yada bu yüzden mi kusuyordur mama ve sütünü verenler nasıl veriyorsunuz nolur bana da anlatırmısınız şimdiden teşekkürler ♥️