Canım ben serklaj olalı baya oldu, 12 haftalıkken oldum şu an çok şükür 32 haftalığım ama jiletle aldım hep korktum o gerilemeye. Eskiden ağda yaptırırdım ama serklajdan sonra onu göze alamadım. Burada vardır illaki yaptıran ben birazcık Korktum sadece o gerilip kasılmaktan.