Annesininkuzusuu bende trendyoldan birkaç tanesine baktım hangi marka hatırlamıyorum ama bilgilerinde şey yazıyor adı da XL olarak geçiyordu . Normalde de büyük gögüslü olan ve D ve üzeri Sütyen kullanan içinmiş o da. Başka bir satıcı da da boyutları olmadığı önemli olan sadece uç kısmının kapatılması gerektiği felan yazıyordu.