Arinna aynen öyle. Biz o yüzden cok fazla hasta olmayız ben en fazla senede bir kez olurum. Burda ki çocuklar cok Cabuk grip oluyorlar hasta oluyorlar, çalıştığım o ozel hastanedede kışın dakka bası grip icin serum icin geliyorlardı mesela oda iyi degil dirayeti düşürüyor 🥺