Zehra333 Adet günü bugün olanlar belirti varmı ağrı falan ne durumdasınız benim de adetim bugün olması gerekiyor. Yıllardır 28 günde bir olur Geçen ay nedense 30. Gün oldu şimdilik ağrım falan yok beklemedeyim Sadece bulantı var 1 haftadır
Meriwa Zehra333 canm normal adet ağrısı gibi oluyo ama bulantı coook binde bir insanda 4 haftalardan başlar normali 8-9 haftadan başlar o iş psikolojik de olabilir adet günümde yapmıştım ben 10 dk sonra silik çizgi çıktı sonra aile hekimliğine kan verdim
Zehra333 Esresra yok canım şimdi tam postu açtım bi şey geldi adet oldum sandım ama ağrım da yok nasıl adet olabilirim diye lavaboya koştum beyaz sarımsı bi parça düşmüş 🤔
dumansule Zehra333 enfeksiyon da olabilir.bende ilkinde 4 gün olmadım kasık ağrım vardı enfeksiyondanmış. 2. ayda 10 gün geçti bekledim idrar testinde hemen çıktı☺️
Meriwa Zehra333 valla ben gününde yaptım baktım tek çizgi tam kapı çaldı komşu gelmiş sonra eşimin gelmesine yakın aklıma geldi dedin atayım da oda üzülmesin gittim bi baktım çift olmuş şaşırdım bende hatta ondan dedim dünkünü hemen attın mı ki akşam 6 da yapmıştım ilk idrar falan önemli değil mesela
Nazmel Zehra333 benimde cuma olmam gerekiyordu olmadım ama her an olacak gibiyim. Geçen ayda ilk kez 5 gün geçikmişti şimdide geçikiyot olabilir bende en son perşembe test yaptım negatifti.
Zehra333 Nazmel aynen bende kendimi bildim bileli 28 günde olur geçen ay ilk kez 30, gün oldu belki bu ay da öyle olacak o yüzden 30. Güne kadar bekleyeyim ben
Zehra333 Wonderanne tamam canım önceki bebeğimde adete 2 kala silikti adet günü net çıktı hemen kan verdim 20 çıkmıştı bakalım bekleyeyim biraz daha