Yildizsevgi 4 kilo olabilir seninki canım normal şartlarda gelirse inşallah çatı uygunsa normal olur neden olmasın benim annem 4 ün altında doğurmamış en zayıf bebeği benmişim 3700 olmuşum☺️☺️ 4 kardeşim var hepsi 4 ün üstünde inş çatı müsaitse tombiş bir bebişin olur hayırlısıyla 🙏🏻🧿☺️Maşallah diyelim bide bu son haftalar haftada 500 grama kadar alabiliyormuş bebek sağlıkla gelsinler inşallah