Kızlar 👋
inşallah herkes bebeğini sağlıkla kucağına alır .
34-6 günlük bebeğim. 3 gündür sancım var kaburgamın altında sırtıma yanlarıma vuruyor. İlk gün acile gittim herşeye bakıldı açıklık muayenesi bile yapıldı . Herşey yolunda bebek hareketlerindendir dedi doktor . Doğum sancısı olursa anlarsın zaten eve git dinlen dedi ( bu arada Ankara şehir hastanesi aciline gittim ve doktorda ebelerde çok iyiydi. Gerçekten şans meselesi) sürekli hastane ortamına da girmek istemiyorum işin açığı boşuna telaş yapıpda. Tecrübesi olanlar biraz Doğum sürecinden bahsedebilir mi rica etsem 🤗