gencbiranne Merhaba anneler . Benim ilk gebeliğim ve Can hastanesine gidiyorum. İzmirde yaşayan ve Can hastanesine gidenlar hastaneden ve doktorunuzdan memnun musunuz? Bunun dışında şuan ekstra yapılan işlemler için ne kadar ödediniz? (İkili tarama vb)
egeanul gencbiranne canım ben gidiyorum doktorum şebnem hanım fakat biraz donuk bi kadın ilgi alaka fazla yok gibi irfan beyi herkes çok öneriyor ve kapısı tıklım tıklım baya hastasıda var :) muayene ücreti 165 tl oldu ikili tarama testide 335 tl geçen hafta yaptırdım daha :)
Ysmn35kmsl gencbiranne merhaba canım ben geçen seneki gebeliğimde de can hastanesindeydim bu senede can hastanesindeyim geçen sene ben başladığımda 80tl idi şimdi 165oldu çok hızlı bir artış oldu ona takriben tetkik fiyatları da arttı 3500liradya epidural sezeryan oldum bu sene yüksek ihtimal o da artmıştır doktorum şebnem hanım çok memnunum gereksiz detayla kafa kurcalamaz seni hamile psikolojisine sokmaz açıklayıcı aydınlatıcıdı rahatlatıcıdır
LeylaEce Ben gidiyorum ve memnunum detaylıya 400 tl ödedim, 2li tarama için de 140tlydi sanırım ama net hatırlamıyorum
ezki Ben gidiyorum canim irfan bey doktorum mukemmel biri ilgisi alakasi her anlamda guven veriyo eger bi doktor bulamadiysan tavsiye ederim muayenesi 165 oldu bu arada evet