ogluileannesi ElifOncul inşallah öyledir :( eczane çıkarır sonucu dedi söylemiştim kaç gün olduğunu 😡 zaten kasık Batmam var 10 gündür başka da bi belirti yok
Halimekinali123 ogluileannesi canm benim 16 gun gecmisti adetime anca çıkmısti gec dollenmeden dolayı son adet tarihimi degistirdi benim doktorum cok cok erken yapmissin
ogluileannesi Halimekinali123 Aa gerçekten mi bayağı geç çıkmış 🤲🏻🤲🏻 Ne olur öyle olsun belirti de yok artık kısmet
ogluileannesi Deletedmom316 yumurtlama haftamda çok kasık batması oldu ve bu ilk defa oldu şimdi azaldı ama yine kasıklarımda arada birşeyler oluyor. Geçen hafta yine çok hızlı yoruluyordum hemen nefes nefese. Ama bu hafta asla bir belirti yok
Glay1995 ogluileannesi canım benimde erken gebelik testi negatif çıkmıştı adetimi 2 gün geçince yaptım meğer pozitifmiş erken gebelik testlerinde bazen hatalar olabiliyormuş.
Deletedmom281 ogluileannesi 🌿 Çıkmadıysa bekle bir adetini belki Ovulasyon ileriki tarihlerde olmuştur üzme kendini. Daha net bir şey yok 🌺
Beyzaalvi ogluileannesi canım benim ben adetime en 13 gün sonra felan yapmıştım anca çıkmıştı hiç hevesim kırılmasın Rabbim sana da tüm isteyen herkese de nasip etsin ❣️
ogluileannesi Beyzaalvi amin canım inşallah Allah tamamına erdirsin seninkini de biraz daha bekleyeyim 🤲🏻
Deletedmom320 ogluileannesi canım daha çok erken kanda bile çıkmayabilir bırak gebelik testini eğer şüphen varsa 3,4 gün sonra kan ver