Kızlar 31haftalığım,kanamalarım durmuyor,dün hastaneden kendim istekli çıktım imza atıp ancak yanlış yaptım galiba,sabaha karşı kanamam arttı,pıhtılı kanama,tekrar doktora gidecrz galiba şimdilik uzandım Allaha sığındım,Allah herkese zamanında doğum versin banada inşallah,dr zaten 34doldursan alırız bebeğini dedi bu kanamayla bekletmezler😔