Hilalse Nilunilu ben o haftalarda hiç almamıştım 22 haftada 1 kilo almıştım sonra devamı geldi +8 im şimdi 37+2 biraz dikkat et canım son aylarda gerçekten kilonun önüne geçemiyorsun 2 haftada 2 kilo aldım
Yagmurahmet16 Meryempalabyk Ayniyiz canim 1 kilo aldim doktor normal dedi ikiz gebelik bebisler büyüyormuş bende bisey yok😊
Bir_zerre bburcu Bende 2.5 kilo aldım önden sorun yok ama yanlarım çıkınca gelecek aylar için bı endise etmedim değil 😅
Lalammm Bnde 18+3 en son 200 gram almisdim. Ama gobegim biraz ckdi benim kilo almadn gobek nasil cikio 😊 hareketlerini hissediyormusnuz kzlar peki cinsiyet ne bana 17 de kiz dedi insallah degizmez 🤭🤰
Ysmnatl Lalammm benimki erkek olucak insallh daha hissedemedim yada ayırt edemiyorum merakla bekliyorum🤗
Bir_zerre Lalammm 19+0 benimde ama karnım baya büyüdü ve net şekilde hissediyorum. Bazı gebeliklerde 24 e kadar normal hiç hissetmesen de korkma demişti doktorum. 2.5 kilo aldım bende ama yanlarım çıktı kötü hissediyorum:(
melindam Nilunilu Hiç Takma Gidiyor O Kilolar 18 Kilo Aldım 34.Haftada Doğum Yaptım Şuan 18 Günlük Bebişimle - 12 Kilo☺️
buseyusuf27 Nilunilu 19+2 4.5kilo aldım 🙈 40 kilo ıle gebe kaldım doğumdan sonrada gtmesın mumkunse kilolarım 😁😁 sevdım kılolı halımı okdr kortızon vuruldum gencken kılo alayım dıye ama nafıle metabolizma hızlı dıye 1 gr bıle oynamadı buzamana kdr hep 40 😁🙈