Canım benimde çok çok bariz şekilde aşağı indi 35+4 te şuan 36+1 im. Rahmimde ve kasıklarımda gün içerisinde çok ağrım oliyo artık yuruyusum bile değişti.ama yatınca rahat ediyorum şimdilik. Sürekli biyerde toplanıp taş gibi oluyo karnım. Bende bilmiyorum valla ne zaman gelcek ama normalde verilen tarih 13 temmuzda sezeryan olmam🤣🤣hiç beklicek gibi gelmiyo🤣🤣