Doğumdan sonra anne evine de çıkılır, kaynana evine de çıkılır, evine çıkarsın kimi istiyorsan gelip yatılı da kalabilir. Kural kanun yok. Ama annenizin gelip kalma şansı varsa en iyisi insanın kendi evi bence, eş tarafından gelen misafirleri de anne evinde ağırlamak zorunda kalmazsınız böylece. Hayırlı doğumlar olsun inşallaj ☺