Bebegimcim Kızlar 39+3 üm bugun sabah kalktığımda kan geldiğini farkettim ya iç çamaşırım kan olmuştu. Ama hiç ağrım sancım yok, ne yapmalıyım bu nişan mı yoksa başka bisey mi acaba, doktora hemen gitmelimiyim, sancılarımı mı beklemeliyim
Merve7534_ Bebegimcim hemen doktora gidilmeli.tabiki burda sana ne desek boş yanlış yönlendirmwktense en sağlıklısı doktora gitmen
Gulsahim Bebegimcim acil doktora canım herşey olabilir. Gözün aydın olsun 😍❤️ sağ sağlim kurtul bebişin geliyor
Mersinh Nişan olabilir doktoruna muhakkak durumunu belirten bşr mesaj at, ağrın artarsa da hemen gitt bence