Selam herkese. Ben dün işe giderken iç çamaşırı olarak beyaz sütyen takmıştım. Eve geldiğimde bi baktım sağ göğsümün olduğu taraf ıslak ve lekeli gibi. Göğsümün ucu da ıslak gibiydi. Bende biraz baktım bu ne falan derken hafif sarı bi su geldi. Henüz 23 haftalık gebeyim. Sorun olur mu?