Seva_aa o tamamen senin vücudunun verdiği tepkiye bağlı canım. Normalde hiç bir sıkıntı olmazsa adetin 2-3 . Günü başlanıyor tedaviye. Yumurtalar toplanıyor döllenme ye göre en fazla 5. Günde transfer yapılıyor. Adet donemin geldiğinde eğer hamileysen 4 haftalık olmuş oluyor zaten. Benim çok yumurtam çıktı. Piko olanlarda daha çok oluyormuş. Benim yoktu piko ama yinede çok yumurtam çıkınca ohss riskim oldu. Oda hamilelik döneminde daha da artan birseymis ve etkileri kötü diye okumuştum. Ohss olmamam için embriyolor donduruldu. 1 ay ara verdi doktorum sonraki ay adet dönemi tekrar gittim ve rahim kalınlaştıricilara başladık. Kontrollerde de kalınlaşma iyiydi uygun görüldü transferim yapıldı ve ilk seferimizde tuttu çok şükür. 4kasimda tedaviye başladık. 20 Kasım’da sanırım yumurtalar toplandı. 26 Kasım adet oldum. İlaçla düzenleyerek 16 Aralık tekrar adet oldum ve transfer için ilaçlara başladım. 4 Ocak transferim oldu. 11ocakta testte çıktı. 16 ocakta kan verdik. 2 hafta sonrada kalbini dinledik