Melosss Lierac, Badger, Burts Bee piyasadaki tüm ünlü kremleri kullandım, ayrıyeten doğallığına güvendiğim bi markadan kantaron yağı ve soğuk sıkım tatlı badem yağı da kullandım yani fazlasıyla para harcadım ama çatır çatır da çatladım 😅 gülüyorum artık çünkü yapı meselesi olduğunu kabullendim 38+5 e geldim barışığız çatlaklarımla ☺️