Melosss Ee_i11 bilemedim ki şimdi yA bir sürü yorum okudum asla çatlamadım falan diye onlar yalan mı ki acaba 🤷♀️
Melosss Yasemin_58 aynen bende öyle düşünüyorum canım öyle yapayım hepsini kullanırım yine de çatlarsak yapıcak bir şey yok zaten sağlık olsun ama ben dediğin gibi elimden geleni yapmak istiyorum
derya39ege Melosss Ben kullanıyorum çok memnunum. Çatlama başladıysa acilen kullanmaya başlayın bence.
Cucu2015 Melosss canım benim her yerim ergenlikten kalma çatlak. Annem de çok çatlamış. İlk gebeliğimde lierac kullandım ve çatlamadım. Kesin çatlarım diyordum. Sadece iç bacağımda küçük bir çatlak oldu oraya sürmek hiç aklıma gelmemişti 🤷🏻♀️
Merve7534_ Karnım resmen harita gibi oldu inanılmaz bir görüntü karnım inince ne olacak görüntü o kadar iğrenç durur mu bilmem eşim e göstermiyorum şimdilik sakladım ama daha sonra mecbur görecek artık loş ışık falan yakarım galiba çok fark edilmemesi için 🤣
Melosss Merve7534_ kaçıncı haftadasınız :(( sonra artık güzellik merkezlerinde falan siliyorlarmış onları denersiniz ne yapalım anne olmak zormuş
hulyaca Melosss Herkeste farklı oluyor ya. Ablam tavsiye etmişti bana 2 çocuğunda da hiç çatlamadı. Ama ben düzenli kullanım ile çatladım ilginç bir şekilde. Ama umarım sen de işe yarar öyle düşünme 🤗🤗🌸
Aydanaydn Melosss ben kullanmadan önce çatlamaya başlamıştım hemen aldım onu kullandığımdan beri bidaha çatlamadım . O kadar çatlakla kaldı çok az çok şükür çatlağım inşallah çatlamam
Melisasam Bende kullanmaya 14. Haftamda basladim yatmadan once suruyorum. Sabahlarida bebe losyonu yada kayisi yagi kullaniyorum.21 haftalik olduk suanlik birsey yok . Ic karnimda pek olmadigi icin 6 7 aylik gibi duruyorum doktor catlarsin buyuk ihtimal dedi ama ben yinede bir onlem almadim dememek icin kullaniyorum.
Melosss Melisasam bende iç karnım olmadığı için öyleyim neyse yapıcak bişey yok önlem alıcaz gerisi nasip 🤦♀️
ozgeakdas Melosss ben hamileliğim 3.ayından beri kullanıyorum şuan 34 haftalık hamileyim çatlağım yok. Gece yatmadan önce bolca sürüyorum masaj yaparak ve cildimin emmesi için bir süre bekliyorum ondan sonra kıyafetimi giyiyorum. Bazende gün içerisinde sürüyorum. Ama en önemlisi banyo yaptıktan sonra muhakkak sürmek çünkü vücut su kaybediyor hemen beslemek gerekiyor.
samantha Melosss ben kullanıyorum 33. haftadayım ve çatlama olmadı,ama dünyanın en iyi,en pahalı kremini bile kullansanız bol bol su içmezseniz çatlama oluyor.Bol su kozmetik ürünlerden çok çok daha etkili,ürünü suyun yanına destekleyici olarak kullanın.
Cucu2015 Melosss inşallah. Tamamen engel olmasa bile azaltacaktır bence. Ben bir de banyo sonrası yağ sürüyorum. Elancyl veya biooil’in yağlarını. Onun dışında sabah akşam lierac. 5 çeşit çatlak karşıtı ürün aldım 🙈 ikincide karın daha çok büyüyormuş diye😂 Önlemimizi alalım da biz kısmet artık 😊
Merve7534_ Melosss anne olayım.da şaka falan gerisi önemli değil 33 +5 haftadayım siz kaçıncı haftadasınız benim.2. Bebeğim ilk bebeğimi kayıp ettim 😪