Cemre-1993 Kızlar 32+2 deyim fakat agrılarım oldukça fazla bel ayak özellikle parmaklarım aşırı derecede şiş ve kapanmıyor bile. Tekmelemeler gün geçtikçe artıyor ve sanki ara ara sancım olmaya başlıyor . Kızlar bu ağrılarımı aza indirmek için ne yapmam lazım
Sedley Cemre-1993 Benimde parmaklarım ellerim ayaklarım şişiyor hareket etmek işkence oluyordu acıdan bardak bile tutamıyordum. Tuzu azalttım şuan biraz daha iyiyim tuz şişlik yapıyor.
SibelCengiz Cemre-1993 33+3 el parmaklarim sis agri var,ayaklarimda sis,bacaklarimda gece kramplar olusuyo,bel agrisi simdide sirt agrisi basladi :) az kaldi kismetse,insallah hepsi gececek 🙏🏻👼🏻
Azr38_ Bende ayni hissediyorum sicaktanda ödem olusuyor artik rahat oturup kalkamiyorum merdiven cikmak iskence gibi geliyor artik bide aşiri derecede midem yaniyor resmen kayniyor midem yemek yemeyssem cok rahatim ama yiyince ölüyorum mide yanmasindan