Yenianne17 Merhabalar 33.haftamdayım tansiyonumu ölçtiğim de nabız 100-110 bazen 120 ye kadar çıkıyor normalmidir doktorumu aradım fakat çıktığı için bilgi alamadım ??? Bilgi verebilirseniz sevinirim