Kızlar merhabalar 11.haftamdayım 😊 doktorum muayene sırasında rahmimin normalde olması gerektiğinden biraz daha arkaya doğru durduğunu söyledi , bu sebeple karından ultrasonla bakınca bebeği görebilmek için rahime ulaşana kadar karnıma iyice bastırması gerekiyor . Bundan dolayi herhangi bir sorun olmayacağını söyledi ama sizlere bir şey sormak istiyorum
Bu durumu yaşayan var mi , karnınız daha mı geç çıkmıştı, doğumda farklılık yaşadınız mi bunu merak ediyorum