Arkadaşlar ben 20 yaşında 40+3 günlük oldum bugün ve hala dogurmsdım oğlan cocugu gecen hafta cuma gunu hasthaneye gittiğim de doktor suyun gayet güzel bebek kanala girmiş dedi ilk cocugum ve normal dogum bekliyor doktor hala dogmadı ne sancı ne işaret ne de başka bişey sizce napayım bana fikir verirmisnz