suudamlasi Kızlar merhaba, ovulasyon testi kullanıp hic yumurtlama gununu yakalayamayan oldu mı aranızda?
Arzuoguz suudamlasi ben kullandım düzenli takipte 9. Testimde yakaladım 5+4 gebeyim suan düZenli ve dikkatli yaptığına emin ol
suudamlasi Arzuoguz fotoğraf atabilsem göstereceğim ama nasıl atıldığını bilmiyorum yardımcı olur musun ?
suudamlasi https://hizliresim.com/3qrFIT Kızlar yumurtlamayı dün gördüm, bugünde aynisi çıktı 2 kez görmek normal mı?