Bizde de 33.haftadan beri hep 3 hafta önde çıkıyordu genetik olabilir dedi babanın başı büyüktür dedi kaynanamla konuştum bebekken hakkaten kafası büyükmüş resimlerde falan da belli 😀 şimdi normal tabi şükür 😀 şimdi 37.haftadayız şükür normal değerlere döndü eşitlendi hiç kafana takma hoca düzelir muhtemelen hafta ilerledikçe demişti dediği gibi de oldu. Detaylıda karın çevresi 2 hafta gerideydi o da zaman geçtikçe düzeldi şuan hepsi normal değerlerine döndü. Hiç canını sıkma zaman geçtikçe düzelir Allah’ın izniyle 😊