Ebru-123 Merhaba hanımlar. 24 haftalik hamileyim. Bebek vajinanin ustunde gibi hareket ediyor ve arada kasik batmalarim oluyor.adet oluyormuşum hissi oluyor karnim ağrıyor. Bunlar erken dogum belirtisi olabilirmi
Burcuyyy Ebru-123 canım benimde o zamanlar orda hissediyordum hala öyle hissediyorum 27.3 haftadayım kafa aşşağıdaoldugu için miş bende korkuyorum erken doğum belirtisimi diye aynı batma sizi bendede var