Sizin durumunuzun biraz farklısını yaşadım bende kızıma hamileyken, doktor bana kafasının gelismedigini söyleyip özel büyük bir hastaneye gönderdi orda doktorlar baktı ve hiç birşeyin olmadığını söylediler doktorumu değiştirmek durumunda kalmıştım o ara taşındığım icin ve 2 hafta da bir kontrole gidiyordum hep iyi dedi doktorum tabi anne yüreği hep korkuyordum ama Allah’a şükür kızım sağ salım hiç bir sorun olmadan dogdu 🙏🏼 Demem o ki doktorlar ne kadar tecrübeli olursa olsun aletler ne kadar gelişmiş olursa olsun yanılma payı olabiliyor umarım sizin ki de yanılmıştır ve sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız 🙏🏼