fatmakuzu doktorun zaten sana ne gerekirse onu yazar ben decaviti fazla sevmıyorum decavıti kullanırken bel agrım ve unutkanlıgım cok oluyodu özele gittim kontrole baska bi vitamın yazdı onu 1 ay kullandım bel agrım ve unutkanlıgım gecmıştı bittikten sonra yine doktor değiştirince decavıt verdi diger doktor o zaman farkettim bende unutkanlığım ve bel agrım yıne başladı şimdş kontrole gıdınce anlatcam doktora uine diger vitamıni kullanmak ıstedıgımı bakalım ne dicek ama doktora danısmadan hiç bi şlaç içmeyin bende sinüzit var bazen baş agrısından aglıyorum ama doktor yazmasına kullan demesıne ragmen parol kullanmadım kendımce uyuyarak faln gecırmeye çalışıyorum bi 9 ay sıkıcam kendımı napayım