melikepervan zaten doğumdan 1 ay sonra baya kilo vermiş olacagız ve beden olarakta çok büyük gelecek ,kimsenin o büyük dantelli gecelikleri bir daha giyeceğini düşünmüyorum🙈ben o yuzden uygun olanı aldım geceliği,pijama aldım her zaman giyebileceğim modelde .sabahlık olarakta defactodan düz uzun siyah kimano aldım tavsiyem👍🏻